Nekoliko hadisa u kojima nas Poslanik a.s. upozorava na smutnju koja ce stici iz oblasti Nedzda, u Saudijskoj Arabiji
Od Ibn Omera se prenosi da je Poslanik a.s. pokazao rukom ka istoku, ka Nedzdu i rekao: "Tamo je fitna i otuda ce se pojaviti sejtanski rog." (Buhari, str. 825. hadis br. 7093)
Isto tako,u dobro poznatom hadisu od Ibn Omera se kaze: Rekao je Boziji Poslanik: "Allahu moj, podari bericet Samu i Jemenu! Pa su rekli: I Nedzdu o Boziji Poslanice? Pa je rekao: Allahu daj bericet Samu i Jemenu! Pa su rekli: I Nedzdu o Poslanice? Pa je rekao: Allahu moj podari bericet Samu i Jemenu! Pa su rekli: I Nedzdu o Boziji Poslanice? Pa im je rekao: "U Nedzdu su zemljotresi i fitne i iz njega ce se pojaviti sejtanski rog." (Buhari, str. 825, hadis br. 7094).
Od Aise se prenosi da je Poslanik a.s. upitan o ajetu : "A oni cija su srca bolesna..." pa je rekao: "Ako vidite one koji slijede nejasne ajete i hadise cuvajte ih se jer je njih Allah dz.s. spomenuo u ovom ajetu." (Buhari, br. 4574, Muslim, br. 2665, Tirmizi, 8/ 442, hadis br. 2997)
I da ne zaboravimo da spomenemo Zul Huvejsiru, covjeka velike rascupane glave, koji je dosao Bozijem Poslaniku a.s. govoreci mu: "Poslanice boj se Allaha i sudi pravedno!" Pa mu je Poslanik a.s. rekao: "Ako ga se ja ne bojim ko ce Ga se onda bojati? Zaista ce se od ovoga pojaviti ljudi koji ce izlaziti iz vjere kao sto strijela izlazi iz luka..." (Buhari, str. 825, hadis br. 7093)
U jos jednom od rivajeta ovog hadisa, spominje se da je Poslanik a.s. na kraju rekao: "Kada bih ih ja zatekao kaznio bih ih kaznom naroda Semud." (Buhari, str. 509. hadis br. 4351)
Prenosi Ebu Hurejre, radijallahu anhu, da je Allahov Pejgamber, sallallahu alejhi ve sellem, rekao: ''Došli su vam stanovnici Jemena. Oni su najprefinjenijih razuma i najmekših srca. IMAN je jemenski i MUDROST je jemenska. Ponos i oholost su kod vlasnika deva a smirenost i dostojanstvenost su kod vlasnika ovaca.” (Hadis je sahih a bilježe ga Buhari i Muslim).
Navedeni hadis nam jasno govori da je Poslanik (a.s.), odbio blagoslovitiNedžd, ali je dovio i blagoslovio Siriju i Jemen.
Jedne prilike je Amr ibn Abbas (r.a.), prenio od Ujejne ibn Hisna el-Farazi-ja da je spomenuo u prisustvu Poslanika (a.s.) da su najbolji ljudi iz Nedžda. Poslanik (a.s.) je rekao: Rekao si neistinu! Najbolji ljudi su iz Jemena, vjerovanje i iman je u Jemenu i ja sam Jemenac (iz Jemena). (Imam Tabarani, Imam Ahmed sa autentičnim lancem prenosilaca, pogledaj isto i Medžmeul Zevaid.)
Postavlja se pitanje, zašto je Poslanik (a.s.) imao negativno mišljenje o Nedždu (oblast u sadasnjoj saudijskoj arabiji)? Resulullah (a.s.) je rekao: Iz tog mjesta će se pojaviti šejtanski rog.
Riječ ”karn” na arapskom označava "rog" ili stoljeće odnosno generacije”. Tamo u Nedždu će se pojaviti generacije koje će širiti zlo, koji će biti šejtanski sljedbenici, iz tog mjesta se pojavljuju iskušenja i fitne.
U ovom hadisu se govori da će se šejtanska skupina pojaviti iz Nedžda. Ibn Hadžer al-Asqalani u svojoj knjizi Fathul Barije, objašnjavajući ovaj hadis je rekao: ”Ashab koji je rekao ‘i naš Nedžd’ je iz regije Hidžaz “, a to je pobijanje tvrdnje nekih da je Nedžd u Iraku. I još jedan dokaz iz istog hadisa je da je Poslanik s.a.w.s. izašao iz Ajišine r.a. kuće u Medini i pokazao na istok i rekao : „Odatle će se pojaviti šejtanova skupina“ i u drugom hadisu pripovijeda i sam Ibn Tejmijje u svojoj knjizi Bayan Talbees al-Gahmeeya „šejtanova skupina će izaći sa ISTOKA“. Tu nema sumnje, istočno od Medine je Nedžd i nemoguće je da je Irak. Drugo, zasto bi ashabi (r.a.) trazili da Allah blagosilja medzusijsko (vatropoklonicko) carstvo jer je Irak u to vrijeme bio dio Perzije. Dodatno, Irak je sjeverno od Medine ne ne istocno!
Poznato je da je i vehabijski pokret nastao bas u Nedždu, da li je ovo slučajnost ili ne, to ne znamo, Allah najbolje zna. U svakom slucaju trebamo biti jako OPREZNI kad se nešto pokreće iz Nedžda!!! Ve billahi tevfik. Allah nas sacuvao svakog belaja, posebno nedždanske fitne, i otklonio od nas ve musibete i iskusenja. Amin.
No comments:
Post a Comment