Jun 9, 2011

Poslanikove najave

Poslanikove najave

Posted by imamsedin on June 9, 2011

Abdurrahman b. Ganem el-Eš’ari kaže: Pričao mi je Ebu ‘Amir el-Eš’ari r.a. – a nije me slagao: Čuo sam Allahovog Poslanika s.a.w.s., kako kaže: “U mom ummetu biće ljudi koji će dozvoljavati blud, svilu, alkohol i me’azif – muzičke instrumente…” (Sahihul-Buhari, br.5268.; Sahih Ibnu Hibban, br.6754.)
Sehl b. Sa’ad r.a., kaže: Rekao je Allahov Poslanik s.a.w.s.: “Pred smak svijeta pojaviće se propadanje u zemlju, gađanje iz nebesa i deformacija. Bi rečeno: Kada će se to pojaviti, o Allahov Poslaniče? Reče: Kada se pojavi muzika (me’azif), pjevačice i kada se ohalali alkohol!” (Taberani, el-Mu’udžem el-Kebir, br.5810.)
Ebu Umame r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: “Čovjek neće podići glas svoj pjevajući a da mu Allah dž.š., ne pošalje dva šejtana koji će mu sjesti na ramena, i cupkati svojim petama po njegovim prsima sve dok ne prestane pjevati!” (Taberani, el-Mu’udžem el-Kebir, br.7825.)
Abdullah b. Mes’ud r.a., kaže da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: “Od predznaka Sudnjeg Dana jeste pojava muzike i pijenje alkohola!” (Taberani, el-Mu’udžem el-Kebir, br.10556.)
Ibnu Sabit r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: “U mom ummetu će biti propadanja u zemlju, deformacije i gađanja iz nebesa! Rekoše: O, Allahov Poslaniče, hoće li oni svjedočiti šehadet: da nema drugog boga osim Allaha (la ilahe illalah)? Reče: Da, ali će me’azif/muzika, alkohol i svila uzeti maha!” (Musannef Ibnu Ebi Šejbeh, 37545.)

No comments:

Post a Comment

Khutbah: Solidarity Among Humankind

via IFTTT