Sep 14, 2015
Sep 11, 2015
Osobine munafika !!
Imam Ahmed prenosi od Ebu Hurejre r,a, da je poslanik a,s, rekoa: ''Licemjeri imaju prepoznatljive osobine:
1- Kada pozdravljaju - proklinju
2- Otimačinom se hrane
3- Od plijena najviše vole ono što su utajili
4- Džamije izbjegavaju
5- Namz obavljaju na isteku njegova vremena (ili dolaze na namz kada je imam pri kraju)
6- Ohole se
7- Ne vole, niti su voljeni
8- Noću su poput crvotočnih stabala (spavaju i ne klanjaju) a danju su izuzetno bučni.
1- Kada pozdravljaju - proklinju
2- Otimačinom se hrane
3- Od plijena najviše vole ono što su utajili
4- Džamije izbjegavaju
5- Namz obavljaju na isteku njegova vremena (ili dolaze na namz kada je imam pri kraju)
6- Ohole se
7- Ne vole, niti su voljeni
8- Noću su poput crvotočnih stabala (spavaju i ne klanjaju) a danju su izuzetno bučni.
Iskorištvanje prilika prije nego bude kasno / Seizing Opportunities Before It Is Too Late
Iskorištvanje prilika prije nego bude kasno
Život
sam po sebi je prilika, a sam život je pun bezbrojnih prilika i
mgućnosti koje su nam konstantno otvorene te ih Allah dž,š, stavlja na
raspolaganje svojim robovima jednih iza drugima. Postoje sve vrste
mogućnosti u svim poljima. Neke od njih promjenu tok cijelog ljudskog
života, dok druge utječu na drastične promjene za one koji ih iskoriste.
Neke mogućnosti se nikada ne ponove. Jedan od naših predaka je rekao: ''Ako se vrata dobra otvore ispred tebe, onda požuri da uđeš na njih, jer ti neznaš kada će se ta vrata zatvoriti''.
Prilika
može biti i pokornost Allahu dž,š, ili neko hairli djelo s kojim možeš
izgraditi ummet i zajednicu. Može da bude neka visoka pozicija, koju
takođe možeš iskoristit u služenju vjere i ummeta, takođe može da bude
trgovina, kao što je poslanik a,s, rekao: ''Kako je lijep imetak u rukama dobrog čovjeka''. Imam Ahmed.
Prilike i mogućnosti su se rasprostranile po cijelom dunjaluku. Poslanik a,s, je rekao: Ako bi nastupio Sudnji Dan a u ruci nekog od vas se nađe sadnica te mu bude ukazana prilika da je zasadi neka je zasadi.
Allahov poslanik a,s, je bio savršen primjer za sve nas kada je u
pitanju iskorištavanje ukazanih prilika za neko dobro djelo, takođe bi
podsticao i ashabe r,a, da pokazuju svoju pokornost Allahu dž,š,
upućivao ih te im davao i instrukcije!
Jedne prilike je Abdullah ibn Abbas r,a, jahao pored poslanika a,s, te mu poslanik a,s, reče: O
mladiću! Hoćeš li da te podučim nečemu!? Čuvaj Allaha i Allah će tebe
čuvat! Čuvaj Allaha i naći ćeš Ga pored sebe! A kad pitaš, pitaj Allaha,
a ako moliš za pomoć traži je od Allaha. Jedne prilike kad je
poslanik a,s, vidio Omera ibn Ebu Selamu r,a, kako kruži rukom po sahanu
po svim krajevima, tada mu poslanik a,s, reče: O mladiću, reci bismillah i jedi ispred sebe.
Ebu Bekr Es-Siddik r,a, je iskoristio priliku i postao je prvi čovjek koji je prihvatio islam. Poslanik a,s, je rekoa: Zaisa,
Allah me poslao vama, pa ste rekli, ti govoriž laži, ali Ebu Bekr je
rekao: Ti govoriš istinu, podržao me je sa svojim životom i imetkom,
zato ostavite moje ashabe.
Osman
ibn Affan r,a, je takođe iskoristio priliku kad mu je se ukazala u
Medini i kad je sastavio (spojio, kompletirao) Kur'an u jednu knjigu a
ostali ashabi su se s tim jednoglasno složili.
Oni
koji iskoriste ukazanu priliku odu daleko ispred onih koji to propuste.
Oni koji su to učinili i iskoristili su svakako Muhadžiri kao i
Ensarije, oni su daleko bolji od onih koji su došli kasnije njih. Oni od
njih koji su se borili u bitci na Bedru su daleko bolji od onih koji to
nisu. Isto tako oni koji su prihvatali islam, trošili svoj imetak i
život na Božijem putu, borili se sa poslanikom su daleko bolji od onih
koji su došli nakon toga. Kaže uzvišeni u suri Vakija 10-14: I oni prvi – uvijek prvi! Oni će Allahu bliski biti, u džennetskim baščama naslada, biće ih mnogo od naroda drevnih.
Ukazane
prilike prolaze brzo, razmisli malo o životu kako brzo prolazi, vrati
se nazad par godina svog života, koliko se čovjek promjenio, od
zdravlja, bolesti, imanja, bogatsva i siromaštva, od nesigurnosti do
sigurnosti itd. ِEbu Hurejre r,a prenosi da je poslanik a,s, rekao: Požurite
sa dobrim djelima prije nego vas zadese iskušenja koja liče na mrklu
noć. Čovjek će osvanuti vjernik a omrknut kao nevjernik, ili omrknut će
kao vjernik a osvanut kao nevjernik. Prodavat će din i vjeru za
ovosvjetske koristi. Imam Muslim, Ahmed i Tirmizi
Zbog
ovoga naš poslanik a,s, je dao uputstva svom ummetu da iskoriste
ukazane prilike i požurivanje činjenja dobra prije nego bude kasno. Ibn
Abbas r,a, prenosi da je poslanik a,s, rekao: Iskoristi pet
stavri prije drugih pet! Mladost prije starosti. Zdravlje prije bolesti.
Bogatsvo prije siromaštva. Slobodno vrijeme prije zauzetosti i
preokupacije. Život prije smrti. Imam Hakim
Iskoristi
svoj život, jer kad čovjek preseli, djela prestaju i tada nastaje
kajanje za propuštenim. Iskoristi svoje zdravlje, jer kad čovjek padne
na postelju postaje slab da bi uradio šta dobro, tada će želit da bude u
mogućnosti da posti i klanja, ali!? Iskoristi svoje slobodno vrije
prije nego što te dunjaluk na obuzme, ovosvjestke stvari i obaveze.
Iskoristi svoju mlados, prije nego ostariš, tvoje tjelo postane slabo i
iznemoglo. Iskoristi svoje bogatsvo i imetak, pomozi onome kome je pomoć
potrebna, daji zekat, djeli sadaku, prije nego izgubiš imetak ili otnae
iza tebe.
Svaka ukazan prilika je prednost ne važno kolika ona bila u tvojim očima. Poslanik a,s, je rekao: Nemojte omaložavati dobro djela, pa i ako sretneš svoga brata sa nasmijanim licem. Imam Muslim od Ebu Zerra r,a. Takođe poslanik a,s, kaže: Zaštitite se od Džehennemske vatre makar sa pola hurme udjeljene kao sadaka, a ako nemožete onda sa lijepom riječju. Takođe kaže a,s: Čovjek
može izgovoriti jednu riječ s kojom će uzvišeni biti zadovoljan a da to
i ne primjeti, s tom riječju Allah ga uzdiže na visoke stepenove.
Vjernik
iskorištava svaku priliku koja mu se ukaže da udjeli sadaku, ne
obraćajući pažnju na sumu, čini sve što je u njegovoj mogućnosti bez
obzira koliki je uspjeh, daje sve od sebe. Uzmimo za primjer poslanika
Jusufa a,s. Bez obzira kroz šta je sve prošao u zatvoru opet je služio
vjeri i pozivao je druge ka istini. O drugovi moji u tamnici, ili su bolji raznorazni bogovi ili Allah, Jedini i Svemoćni? Jusuf 39.
Pokajanje je takođe prilika koja je uvjek tu, ali niko nezna kada će doći kraj. Kaže uzvišeni u suri Ali Imran 133: Nastojte zaslužiti oprost Gospodara svoga i Džennet prostran kao nebesa i Zemlja, pripremljen za one koji se Allaha boje.
Allah dž,š, je dao pokajanje svojim robovim kako bi razmotrili situaciu
i kako bi se bili u mogućnosti vratiti Allahu dž,š. Poslanik a,s, kaže:
Melek na lijevoj strani (koji piše loša djela) čeka
šest sati prije nego upiše loše djelo. Pa ako se pokaje i zatraži
Allahov oprost Melek to ne zapisuje. A ako se ne pokaje niti traži od
Allaha oprost tada Melek zapiše kao jedno loše djelo. Ibn Hibban u Hiljetul evlija, i Albani, hadis je hasen.
Takođe
postoje sezonske prilike koje nam se ukazuje. Tako postoji sezona Hadža
u kojoj se brišu svi grijesi, takođe prilika za obavljanje Umre. Sezona
mjeseca rmazana čiju su dani i noći blagoslovljeni. Poslanik a,s, kaže:
Obavlajnje namaza u mom mesdžidu (poslanikovoj džamiji) je
bolje za hiljadu puta nego obavljati namaz u drugim džamijama, osim u
haremu u Meki. Obavljanje namazu u Mekanskom haremu je bolje nego
obavljanje namazu bilo u kom drugom mesdždi za sto hiljada puta.
Svaki
razumni muslima koji ima jaku odlučnost preuzima inicijativu u svoje
ruke, stvara sebi šanse, gleda da iskoristi svoje vrijeme na najbolji
način, tako da sve što bude radio bude mu od koristi na budućem svijetu.
Gleda da bude od koristi svojoj zajednici kao i šire cijelom ummetu,
jer kako god život je kratak.
Molim
Allah da nam podari berićeta u životu kog proživimo i da bude od
koristi ummetu i muslimanima, zajednici kojoj pripadamo, Amin.
Sep 6, 2015
Čudan zeman će nastati!!! (2 dio)
Čudan zeman će nastati!!!
2 dio
2- Omer r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: „Doći
će vrijeme kada će svijet imati ljudske oblike ali će im srca biti
poput srca pustinjskih vukova. Prolijevaće krv, a neće se libiti od zla
kojeg čine! Ako im dadneš prisegu na vjernost – prevariće te, a ako ti
se obrate – lagaće te, ako im se povjeriš – iznevjeriće te, a kada ne
budeš sa njima – ogovaraće te. Djeca će im biti bezobrazna, omladina
devijantna, a njihovi stari će biti poročni – neće naređivati dobro niti
će odvraćati od zla. Biti sa njima je poniženje, a tražiti ono što je
njihovo je pravo siromaštvo! Dobri među njima je zalutao, dok je
zalutali među njima dobar! Sunnet je za n jih bid'at, dok je bid'at za
njih sunnet.
Onaj
koji dobro među njima naređuje je sumnjiv, fasik među njima je častan
čovjek, dok je vjernik kod njih potlačen! Kada se ljudi počnu ponašati
tako Allah će dati da njima ovladaju ljudi koji će ih ubijati ako što
prozbore, koji će ih eksploatirati ako budu ćutali, koji će im uzimati
ono što zarade, i koji će se nepravedno prema njima odnositi dok budu
vladali njima!“ (Džami'ul-Ehadis, Sujuti, br.31621.)
A
koliko je danas vukova, srca su im kruta i bez milosti, gledaju kako da
unište sve one koji im stanu na put ili im se suprostave ili ih
pokušaju upozoriti! Krv se prolijeva na svakom ćošku čak je postalo
prolijevanje krvi velika zarada, hić haber kad im se kaže da to nije
humano!
Mi
im damo prisegu i podržimo ih jer su nam obećali, oni nas slažu i
ostane na pukim obećanjima, njihova djecu su brezobrazna i bez
karaktera, omladina je skrenula. Zaista kada bi analizirali svaku
rečenicu koja je rečena prije 1436 godina, a danas smo mi svjedoci svim
tim dešavanjima. A nije čudno što odnose nepravedno prema ljudima!
Nepravda je vidljiva ali?
Hamd i šukr, zahvala Allahu dž,š i razlika među njima !
Hamd i šukr, zahvala Allahu dž,š
Učenjaci kažu da postoji razlika između ova dva pojam, te tako i njihovo
značenje je drugačije.
Prvo: HAMD (hvala) i ŠUKR (zahvala) imaju isto značenje, te nema razlike
među njima, tako je rekao veliki učenjak Imam Ibn Džerir Et-Taberi, Mufesir i
Muarih.
Sa riječju hamd ili el-hamdulillah se zahvaljuje Allahu dž,š, posebno, mimo
svih ostalih stvorenja koja se obožavaju pored Allaha dž,š, dakle ima
specifično značenje koje pripada samo Allahu.
Ali isto tako se može reći el-hamdulillah kao i šukr lillah ili kako mi
kažemo šućur Allahu!
Drugo: HAMD i ŠUKR nemaju isto značenje! Već postoji ipak neka razlika.
HAMD je posebna i specifična zahvala koja se čini jezikom (dakle izražava
se zahvala jezikom. Dok se ŠUKR izražava jezikom, srcem i ostalim organima, odnosno udovima.
HAMD je zahvala Allahu dž,š, na nimetima i blagodatima, kao i bez nimeta i
blagodati. Dok je ŠUKR zahvala na podarenim nimetima i blagodatima.
HAMD ima opširnije značenje tj generalna zahvala, dok je ŠUKR specifična
zahvala, zahvaljuje se insan Allahu na blagodatima koje mu je podario koje vidi
i osjeća. Dok je HAMD zahvala Allahu dž,š, konstantno iz srca u prosperitetu
ili neimaštini i u svim halovima i stanjima.
Džabir bin Abdullah r,a, prenosi od poslanika a,s, da je rekao: Najbolji ZIKR je La i Lahe Illa Allah (nema Boga sem Allaha) a najbolja dova je El-Hamdulillah
(hvala Allahu). Imam Tirmizi.
Od Enesa ibn Malika r,a, se prenosi da je poslanik a,s, rekao: Kad god Allah opskrbi roba sa nekom
blagodati pa se rob zahvali (kaže El-Hamdulillah) a da mu ne da bolje nego što je uzeo (zbog izgovorenih riječi i
zahvale). Ibn Madže
Što znači da je HAMD odnosno zahvala bolja od one blagodati koju je uzeo na
dunjaluku, jer je to dobro djelo vječna ostavštvina. To se zove BAKIJATU
SALIHAT – Dobra djela koja će koristit nakom čovjekove smrti.
Od Enesa r,a, se prenosi da je poslanik a,s rekao: Da čovjek posjeduje cijeli svijet (dunjaluk) u jednoj ruci a zatim kaže El-Hamduillah, to mu je bolje od svega. Imam Kurtubi
Da bi neko ostvario potpunu zahvalu mora posjedovati tri uslova; a to su
ILM znanje, HAL stanje i AMEL djelo.
ILM znanje i spoznaja da su blagodati od Allaha dž,š, Kaže uzvišeni u suri
Nahl 53: Od Allaha je svaka blagodat koju uživate.
Iz ILMA proizilazi i rađa se HAL i stanje s kojim se izražava zadovoljstvo
u srcu sa tom blagodati i nimetom s kojom je obdaren insan. Kaže uzvišeni u
suri Jnus 58: Reci: Neka se zato Allahovoj blagodati i milosti
raduju, to je bolje od onoga što gomilaju.
Iz HALA, stanja se stvara i
proizilazi AMEL odnosno djelo, iskorištavanjem nimeta i blagodati u ono s čim
će biti zadovoljan Gospodar Allah dž,š. Kaže uzvišeni u suri Seba' 13: A malo je zahvalnih među robovima Mojim.
Molim Allah dž,š da nas učini
zahvalnim, i da nam podari bereketu u onome što nam je već dato, amin.
Sep 5, 2015
Nagrada pedest ljudi od vas!
Nagrada pedest ljudi od vas!
Prenose Ebu Davud i Tirmizi od Ebu Sa’lebe el-Hušenija slijedeće: “Pitao sam Poslanika, s.a.v.s., o ovom ajetu: ‘O vjernici, brinite se o sebi; ako ste na Pravom putu, neće vam nauditi onaj koje zalutao! Al-Maide 105, pa je odgovorio: ‘Vi
naređujte jedni drugima dobro, a odvraćajte od zla. Kada vidite kako
ljudi slijede škrtost, prohtjeve i daju prednost dunjaluku, kada vidite
samodopadljivost ličnog mišljenja i stvari koje ne možete promijeniti,
tada se posvetite sebi i udaljite se od masa, jer će doći teški i
naporni dani u kojima će pridržavanje vjerskih propisa biti kao držanje
žeravice u šaci. Tad će vjernik koji se pridržava propisa imati nagradu
pedeset ljudi koji rade isto kao i on.’
Upitali su: ‘Božiji Poslaniče, imaće nagradu pedeset ljudi tog vremena?’ ‘Ne, nego nagradu pedeset ljudi od vas’- odgovori Poslanik. (Prenosi ga Ebu Davud, Tirmizi i Ibn Madže. Tirmizi za ovaj hadis kaže daje hasen-garib)
Oni ovu nagradu zaslužuju baš zato što su
strani među ljudima i što se pridržavaju poslaničke prakse u vrijeme
tmina mišljenja i prohtjeva ljudi.
Molim Allaha uzvišenog da nas nagradi ovom nagradom, da nam pomogne da izdržimo i predeveramo ova iskušenja, Amin.
Sep 4, 2015
Čudan zeman će nastati!!! (1 dio)
Čudan zeman će nastati!!!
1 dio
1- Od Huzejfe b. el-Jemana, r.a., se prenosi da je Poslanik s.a.w.s., rekao: “Islam
će se gubiti i nestajati kao što blijedi platno, tako da doći će
vrijeme kada se neće znati niti za namaz, niti za post, niti za obrede,
niti za zekat; Allahova Knjiga će u jednoj noći iščeznuti tako da jednog
ajeta neće ostati na zemlji. Razne skupine ljudi će ostati, neki
oronuli starac ili starica, koji će govoriti: „Zatekli smo naše stare
kako izgovaraju: La Ilahe Illallah – pa ih i mi izgovarasmo“!?
Sileh b. Zufer rhm., prigovori Huzejfi b. el-Jemanu r.a.: “Šta će im koristiti takvo: La Ilahe Illallah” – kada ne znaju niti za namaz, niti za post, niti za hadždž, niti za zekat?
Huzejfe r.a., se okrenu od njega, ne htijevši mu odgovoriti na pitanje.
Sileh rhm., ponovi svoje pitanje, a Huzejfe r.a., mu opet ne htjede
odgovoriti. Sileh rhm., po treći put postavi pitanje Huzejfi r.a., na
šta mu on odgovori riječima: O, Sileh, spasiće ih džehennemske vatre, spasiće ih džehennemske vatre, spasiće ih džehennemske vatre!!!”
(Hadis bilježi Ibnu Madždže, u Sunenu, br. 4049, kao i imam Hakim, u
el-Mustedreku, 4/473., dok ga šejh Albani, rhm., u djelu
“Silsiletul-Sahiha”, br.87., ocjenjuje sahihom.)
Allahu Ekber! I ovakvo vrijeme će doći
ako već nije! Zaista se namaz zapostavlja, post se slabo posti a hadž je
daleko da se obavi, za zekata para nema! Čudan li je to zeman koji će
nas snaći. Ali ako ostane i šehadet on će nam ipak od koristi biti jer
će ljude od Džehennema spasiti.
Molim Allaha dž,š, da nas spasi vatre, da nas uputi ka pravom putu, Amin ja Rabbeel Alemin.
Ko su stranci, garibi? / Who are al-Ghuraba, the Strangers?
Ko su stranci, garibi?
Imam Muslim bilježi u svome ''Sahihu'' od Ebu Hurejre r,a, od Allahovog Poslanika a,s da je rekao: ''Doista je islam počeo kao stranac i vratiće se kao stranac onako kako je i počeo, pa blago li se strancima''. Sehl b. S'ad Es-Sa'idi r,a, prenosi od Poslanika a,s, da je rekao: ''Doista je islam počeo kao stranac i vratit će se kako je i počeo, pa blago li se strancima.'' Pa je rečeno: ''Ko su stranci o Allahov Poslaniče?'' Odgovorio je: ''Oni koji ostanu čestiti (dobri, pobožni) kada se ljudi iskvare.''
Isto tako ovaj hadis se prenosi sa sljeđećim dodatkom: Rečeno je: ''Ko su stranci o Allahov Poslaniče? Pa je odgovorio: ''Tuđinci iz (drugih) plemena!''
Kao što bilježi Abdullah ibn El- Mubarek u svojoj knjizi ''Ez-Zuhd'' od
Abdullah b. Amra El-A'sa, gdje kaže da je rekao Allahov Poslanik a,s: ''Blago li se strancima!'', rečeno je: ''Ko su stranci o Allahov Poslaniče? Odgovorio je: ''Dobri ljudi, a malobrojni, (tamo ili u vremenu) gdje je mnogo zla, gdje je veći broj onih koji im se suprostavljaju od onih koji ih slušaju (koji im se pokoravaju).
Hadis
je prije svega, prema hadiskim stručnjacima, bez ikakve sumnje
vjerodostojan. Prenosi se od nekoliko ashaba r.a. Prenose ga imam Muslim
i Ibn Madže od Ebu Hurejre, Tirmizi i Ibn Madže od Ibn Mes’uda, Ibn
Madže od Enesa, Taberani od Selmana, Sehla b. Sa’da i Ibn Abbasa r.a.,
kao što to stoji u djelu “El-Džami’u es-Sagir”.
Naš
krajnji cilj je zadovoljstvo Allaha dž,š, te ulazak u Džennet koji se
može ostvariti jedino onda kad zabranimo loše i da budemo jaki i
izdržljivi na pravom putu u vremenu kada je većina ljudi korumpirana.
Imam Ahmed kaže u vezi ovog hadisa; Stranci su oni či se iman (vjerovanje) povećava dok se kod drugih iman smanjuje. U istom hadisu kog prenosi ibn Mes'ud r,a, upitan je poslanik a,s, ko su stranci? A on a,s, je odgovorio; Tuđinci drugih plemena, Nuza' minel Kabail. Ili oni koji se izdvoje i odvoje od svog narod.
Nuza'a
''oni koji se izoliraju'' ima dva značenja; Prvo; oni koji se potpuno
odvoje od svog vlastitog plemena ili naroda čak i porodice, običaja i
tradicije. I drugo; oni koji ostave svoju domovinu ili mjesto gdje su se
rodili kako bi prakticirali islam u svim segmentima života.
Poslanik
a,s, je pohvalio takve strance, jer su oni ti koji ostavljaju sve vrste
formi korupcije, nacionalizma, marksizma, običaja i tradicija, sve radi
Allaha dž,š, i nikog se ne boje niti tugu osjećaju kad ih drugi grde.
Tu su oni koji će biti manjina a izgledat će kao stranci jer će
iskazivati ljubav prema Allahu dž,š, prema poslaniku a,s. To su ljudi
koji se odreknu od svojih vlastitih plemena, od života, od kulture, od
karijere od običaja. Vidiš ih da putuju po Allahovoj Zemlji, čineći
hidžru iz jednog ka drugom mjestu.
U drugom rivajetu od Abdullaha ibn Amra ib Asa r,a, koji kaže; kad smo bili sa poslanikom a,s, pa kad je rekao: Bago li se tuđincima (strancima) pitali smo a ko su oni o Allahov poslaniče? Rekao je: To su dobri ljudi kojih je manjina kad ih porediš sa drugima. Poslanik a,s, je takođe rekao: Budi na dunjaluku kao stranac ili kao putnik prolaznik.
Ko god živi na ovom svijetu kao putnik prolaznik bit će garib ili
stranac. Jer stranci koji se spominju u ovom hadisima imaju zajedničko
vjerovanje i karakteristike; stalno ispunjavaju ono što im Allah dž,š, i
poslanik a,s naređuju a ostavljaju i izbjegavaju ono što im je
zabranjeno.
Imam Taberani takođe bilježi hadis od Abdullah b. Mes'ud r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: Doći će vrijeme trpljenja i sabra, kada će onaj ko se bude držao vjere imati nagradu 50 šehida. Omer r.a., reče: Od njih ili od nas? Reče: Od vas!
Ashabi r,a, nisu se susretali sa iskušenjima sa kojima se mi danas
susrećemo. Takođe oni nisu imali učenjaka, oni su direktno pitali
poslanika a,s. Definitivno je teže slijediti poslanika a,s, kad ga ne
vidiš nego da ga gledaš i budeš u njegovom mubarek prisustvu, zato mi
možemo zadobiti višu nagradu prolazeći kroz sve ovo, a ne vidimo
poslanika, niti sa nama sjedi itd.
Pa
ko su onda stranci? Stranci su oni koji sebe podčine samo i jedino
Allahu, koji slijede islam u svim aspektima svog svakodnevnog života.
Čine ibadet, poslušni su i ne slijede ništa i nikog sem Allaha
uzvišenog, ne čineći pri ibadetu širk niti pripisuju druga Allahu dž,š.
Njihov
uzor u svemu je poslanik a,s, Muhammed ibn Abdullah, zatim njegovi
ashabi r,a. Jednoća i ujedinjenost je njihov atribut jer oni obavljaju
rituale i sve obaveze samo Allahu, kaže Allah dž,š, u suri Enam 162: Reci: "Klanjanje moje, i obredi moji, i život moj, i smrt moja doista su posvećeni Allahu, Gospodaru svjetova.
Kaže uzvišeni u suri Enam 116: Ako
bi se ti pokoravao većini onih koji žive na Zemlji, oni bi te od
Allahova puta odvratili; oni se samo za pretpostavkama povode i oni samo
neistinu govore. Da bi bio dio ovih stranaca, male skupine,
moramo stalno odbijati sve ono što je protiv islama, kao što su ljusdki
običaji, tj; običaji koji se kose sa islamom. Kao što je valentinovo
(dan zaljubljenih) obilježavanje nove godine, kićenje jelke, djeda mraz,
dan majki, dan očeva itd, dakle stvari koje se kose sa našom vjerom.
Kaže uzvišeni u suri Ankebut 69: One koji se budu zbog Nas
borili Mi ćemo, sigurno, putevima koji Nama vode uputiti; a Allah je,
zaista, na strani onih koji dobra djela čine!
Subscribe to:
Posts (Atom)
Khutbah: Being Firm in Obeying Allah
via IFTTT
-
Poruka onima koji nisu upoznati o onima koji su srusili hilafet! Ovaj klip govori o istoriji Alu Sauda i njegove izdaje i ujedinjavanjem sa...
-
Zabranjeni Emulgatori Većina emulgatora je svinjskog porijekla Emulgatori, ...
-
Ajeti o zekatu i sadaki Ovdje ću spomenuti ajete koji govore o zekatu i sadaki. Kaže uzvišeni u suri Bekare 43; ” Molitvu obavljajte i ze...