Sep 11, 2015

Osobine munafika !!

Imam Ahmed prenosi od Ebu Hurejre r,a, da je poslanik a,s, rekoa: ''Licemjeri imaju prepoznatljive osobine:
1- Kada pozdravljaju - proklinju
2- Otimačinom se hrane
3- Od plijena najviše vole ono što su utajili
4- Džamije izbjegavaju
5- Namz obavljaju na isteku njegova vremena (ili dolaze na namz kada je imam pri kraju)
6- Ohole se
7- Ne vole, niti su voljeni
8- Noću su poput crvotočnih stabala (spavaju i ne klanjaju) a danju su izuzetno bučni.

Iskorištvanje prilika prije nego bude kasno / Seizing Opportunities Before It Is Too Late

Iskorištvanje prilika prije nego bude kasno

migration-2Život sam po sebi je prilika, a sam život je pun bezbrojnih prilika i mgućnosti koje su nam konstantno otvorene te ih Allah dž,š, stavlja na raspolaganje svojim robovima jednih iza drugima. Postoje sve vrste mogućnosti u svim poljima. Neke od njih promjenu tok cijelog ljudskog života, dok druge utječu na drastične promjene za one koji ih iskoriste. Neke mogućnosti se nikada ne ponove. Jedan od naših predaka je rekao: ''Ako se vrata dobra otvore ispred tebe, onda požuri da uđeš na njih, jer ti neznaš kada će se ta vrata zatvoriti''.

Prilika može biti i pokornost Allahu dž,š, ili neko hairli djelo s kojim možeš izgraditi ummet i zajednicu. Može da bude neka visoka pozicija, koju takođe možeš iskoristit u služenju vjere i ummeta, takođe može da bude trgovina, kao što je poslanik a,s, rekao: ''Kako je lijep imetak u rukama dobrog čovjeka''. Imam Ahmed.

Prilike i mogućnosti su se rasprostranile po cijelom dunjaluku. Poslanik a,s, je rekao: Ako bi nastupio Sudnji Dan a u ruci nekog od vas se nađe sadnica te mu bude ukazana prilika da je zasadi neka je zasadi. Allahov poslanik a,s, je bio savršen primjer za sve nas kada je u pitanju iskorištavanje ukazanih prilika za neko dobro djelo, takođe bi podsticao i ashabe r,a, da pokazuju svoju pokornost Allahu dž,š, upućivao ih te im davao i instrukcije!

Jedne prilike je Abdullah ibn Abbas r,a, jahao pored poslanika a,s, te mu poslanik a,s, reče: O mladiću! Hoćeš li da te podučim nečemu!? Čuvaj Allaha i Allah će tebe čuvat! Čuvaj Allaha i naći ćeš Ga pored sebe! A kad pitaš, pitaj Allaha, a ako moliš za pomoć traži je od Allaha. Jedne prilike kad je poslanik a,s, vidio Omera ibn Ebu Selamu r,a, kako kruži rukom po sahanu po svim krajevima, tada mu poslanik a,s, reče: O mladiću, reci bismillah i jedi ispred sebe.

Ebu Bekr Es-Siddik r,a, je iskoristio priliku i postao je prvi čovjek koji je prihvatio islam. Poslanik a,s, je rekoa: Zaisa, Allah me poslao vama, pa ste rekli, ti govoriž laži, ali Ebu Bekr je rekao: Ti govoriš istinu, podržao me je sa svojim životom i imetkom, zato ostavite moje ashabe.

Osman ibn Affan r,a, je takođe iskoristio priliku kad mu je se ukazala u Medini i kad je sastavio (spojio, kompletirao) Kur'an u jednu knjigu a ostali ashabi su se s tim jednoglasno složili.

Oni koji iskoriste ukazanu priliku odu daleko ispred onih koji to propuste. Oni koji su to učinili i iskoristili su svakako Muhadžiri kao i Ensarije, oni su daleko bolji od onih koji su došli kasnije njih. Oni od njih koji su se borili u bitci na Bedru su daleko bolji od onih koji to nisu. Isto tako oni koji su prihvatali islam, trošili svoj imetak i život na Božijem putu, borili se sa poslanikom su daleko bolji od onih koji su došli nakon toga. Kaže uzvišeni u suri Vakija 10-14: I oni prvi – uvijek prvi! Oni će Allahu bliski biti, u džennetskim baščama naslada, biće ih mnogo od naroda drevnih.

Ukazane prilike prolaze brzo, razmisli malo o životu kako brzo prolazi, vrati se nazad par godina svog života, koliko se čovjek promjenio, od zdravlja, bolesti, imanja, bogatsva i siromaštva, od nesigurnosti do sigurnosti itd. ِEbu Hurejre r,a prenosi da je poslanik a,s, rekao: Požurite sa dobrim djelima prije nego vas zadese iskušenja koja liče na mrklu noć. Čovjek će osvanuti vjernik a omrknut kao nevjernik, ili omrknut će kao vjernik a osvanut kao nevjernik. Prodavat će din i vjeru za ovosvjetske koristi. Imam Muslim, Ahmed i Tirmizi

Zbog ovoga naš poslanik a,s, je dao uputstva svom ummetu da iskoriste ukazane prilike i požurivanje činjenja dobra prije nego bude kasno. Ibn Abbas r,a, prenosi da je poslanik a,s, rekao: Iskoristi pet stavri prije drugih pet! Mladost prije starosti. Zdravlje prije bolesti. Bogatsvo prije siromaštva. Slobodno vrijeme prije zauzetosti i preokupacije. Život prije smrti. Imam Hakim

Iskoristi svoj život, jer kad čovjek preseli, djela prestaju i tada nastaje kajanje za propuštenim. Iskoristi svoje zdravlje, jer kad čovjek padne na postelju postaje slab da bi uradio šta dobro, tada će želit da bude u mogućnosti da posti i klanja, ali!? Iskoristi svoje slobodno vrije prije nego što te dunjaluk na obuzme, ovosvjestke stvari i obaveze. Iskoristi svoju mlados, prije nego ostariš, tvoje tjelo postane slabo i iznemoglo. Iskoristi svoje bogatsvo i imetak, pomozi onome kome je pomoć potrebna, daji zekat, djeli sadaku, prije nego izgubiš imetak ili otnae iza tebe.

Svaka ukazan prilika je prednost ne važno kolika ona bila u tvojim očima. Poslanik a,s, je rekao: Nemojte omaložavati dobro djela, pa i ako sretneš svoga brata sa nasmijanim licem. Imam Muslim od Ebu Zerra r,a. Takođe poslanik a,s, kaže: Zaštitite se od Džehennemske vatre makar sa pola hurme udjeljene kao sadaka, a ako nemožete onda sa lijepom riječju. Takođe kaže a,s: Čovjek može izgovoriti jednu riječ s kojom će uzvišeni biti zadovoljan a da to i ne primjeti, s tom riječju Allah ga uzdiže na visoke stepenove.

Vjernik iskorištava svaku priliku koja mu se ukaže da udjeli sadaku, ne obraćajući pažnju na sumu, čini sve što je u njegovoj mogućnosti bez obzira koliki je uspjeh, daje sve od sebe. Uzmimo za primjer poslanika Jusufa a,s. Bez obzira kroz šta je sve prošao u zatvoru opet je služio vjeri i pozivao je druge ka istini. O drugovi moji u tamnici, ili su bolji raznorazni bogovi ili Allah, Jedini i Svemoćni? Jusuf 39.

Pokajanje je takođe prilika koja je uvjek tu, ali niko nezna kada će doći kraj. Kaže uzvišeni u suri Ali Imran 133: Nastojte zaslužiti oprost Gospodara svoga i Džennet prostran kao nebesa i Zemlja, pripremljen za one koji se Allaha boje. Allah dž,š, je dao pokajanje svojim robovim kako bi razmotrili situaciu i kako bi se bili u mogućnosti vratiti Allahu dž,š. Poslanik a,s, kaže: Melek na lijevoj strani (koji piše loša djela) čeka šest sati prije nego upiše loše djelo. Pa ako se pokaje i zatraži Allahov oprost Melek to ne zapisuje. A ako se ne pokaje niti traži od Allaha oprost tada Melek zapiše kao jedno loše djelo. Ibn Hibban u Hiljetul evlija, i Albani, hadis je hasen.

 Takođe postoje sezonske prilike koje nam se ukazuje. Tako postoji sezona Hadža u kojoj se brišu svi grijesi, takođe prilika za obavljanje Umre. Sezona mjeseca rmazana čiju su dani i noći blagoslovljeni. Poslanik a,s, kaže: Obavlajnje namaza u mom mesdžidu (poslanikovoj džamiji) je bolje za hiljadu puta nego obavljati namaz u drugim džamijama, osim u haremu u Meki. Obavljanje namazu u Mekanskom haremu je bolje nego obavljanje namazu bilo u kom drugom mesdždi za sto hiljada puta.

Svaki razumni muslima koji ima jaku odlučnost preuzima inicijativu u svoje ruke, stvara sebi šanse, gleda da iskoristi svoje vrijeme na najbolji način, tako da sve što bude radio bude mu od koristi na budućem svijetu. Gleda da bude od koristi svojoj zajednici kao i šire cijelom ummetu, jer kako god život je kratak.

Molim Allah da nam podari berićeta u životu kog proživimo i da bude od koristi ummetu i muslimanima, zajednici kojoj pripadamo, Amin.

Sep 6, 2015

Čudan zeman će nastati!!! (2 dio)

Čudan zeman će nastati!!!

2 dio
 
2- Omer r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: „Doći će vrijeme kada će svijet imati ljudske oblike ali će im srca biti poput srca pustinjskih vukova. Prolijevaće krv, a neće se libiti od zla kojeg čine! Ako im dadneš prisegu na vjernost – prevariće te, a ako ti se obrate – lagaće te, ako im se povjeriš – iznevjeriće te, a kada ne budeš sa njima – ogovaraće te. Djeca će im biti bezobrazna, omladina devijantna, a njihovi stari će biti poročni – neće naređivati dobro niti će odvraćati od zla. Biti sa njima je poniženje, a tražiti ono što je njihovo je pravo siromaštvo! Dobri među njima je zalutao, dok je zalutali među njima dobar! Sunnet je za n jih bid'at, dok je bid'at za njih sunnet. 

Onaj koji dobro među njima naređuje je sumnjiv, fasik među njima je častan čovjek, dok je vjernik kod njih potlačen! Kada se ljudi počnu ponašati tako Allah će dati da njima ovladaju ljudi koji će ih ubijati ako što prozbore, koji će ih eksploatirati ako budu ćutali, koji će im uzimati ono što zarade, i koji će se nepravedno prema njima odnositi dok budu vladali njima!“ (Džami'ul-Ehadis, Sujuti, br.31621.)

A koliko je danas vukova, srca su im kruta i bez milosti, gledaju kako da unište sve one koji im stanu na put ili im se suprostave ili ih pokušaju upozoriti! Krv se prolijeva na svakom ćošku čak je postalo prolijevanje krvi velika zarada, hić haber kad im se kaže da to nije humano! 

Mi im damo prisegu i podržimo ih jer su nam obećali, oni nas slažu i ostane na pukim obećanjima, njihova djecu su brezobrazna i bez karaktera, omladina je skrenula. Zaista kada bi analizirali svaku rečenicu koja je rečena prije 1436 godina, a danas smo mi svjedoci svim tim dešavanjima. A nije čudno što odnose nepravedno prema ljudima! Nepravda je vidljiva ali?

Molim Allaha dž,š, da nas sačuva takvih iskušenja i da budemo od onih koji će biti pokorni Allahu dž,š,. Amin.

Hamd i šukr, zahvala Allahu dž,š i razlika među njima !

-->
Hamd i šukr, zahvala Allahu dž,š

Učenjaci kažu da postoji razlika između ova dva pojam, te tako i njihovo značenje je drugačije.

Prvo: HAMD (hvala) i ŠUKR (zahvala) imaju isto značenje, te nema razlike među njima, tako je rekao veliki učenjak Imam Ibn Džerir Et-Taberi, Mufesir i Muarih.

Sa riječju hamd ili el-hamdulillah se zahvaljuje Allahu dž,š, posebno, mimo svih ostalih stvorenja koja se obožavaju pored Allaha dž,š, dakle ima specifično značenje koje pripada samo Allahu.

Ali isto tako se može reći el-hamdulillah kao i šukr lillah ili kako mi kažemo šućur Allahu!

Drugo: HAMD i ŠUKR nemaju isto značenje! Već postoji ipak neka razlika.

HAMD je posebna i specifična zahvala koja se čini jezikom (dakle izražava se zahvala jezikom. Dok se ŠUKR izražava jezikom, srcem i ostalim organima, odnosno udovima.

HAMD je zahvala Allahu dž,š, na nimetima i blagodatima, kao i bez nimeta i blagodati. Dok je ŠUKR zahvala na podarenim nimetima i blagodatima.

HAMD ima opširnije značenje tj generalna zahvala, dok je ŠUKR specifična zahvala, zahvaljuje se insan Allahu na blagodatima koje mu je podario koje vidi i osjeća. Dok je HAMD zahvala Allahu dž,š, konstantno iz srca u prosperitetu ili neimaštini i u svim halovima i stanjima.

Džabir bin Abdullah r,a, prenosi od poslanika a,s,  da je rekao: Najbolji ZIKR je La i Lahe Illa Allah (nema Boga sem Allaha) a najbolja dova je El-Hamdulillah (hvala Allahu). Imam Tirmizi.

Od Enesa ibn Malika r,a, se prenosi da je poslanik a,s, rekao: Kad god Allah opskrbi roba sa nekom blagodati pa se rob zahvali (kaže El-Hamdulillah) a da mu ne da bolje nego što je uzeo (zbog izgovorenih riječi i zahvale). Ibn Madže

Što znači da je HAMD odnosno zahvala bolja od one blagodati koju je uzeo na dunjaluku, jer je to dobro djelo vječna ostavštvina. To se zove BAKIJATU SALIHAT – Dobra djela koja će koristit nakom čovjekove smrti.

Od Enesa r,a, se prenosi da je poslanik a,s rekao: Da čovjek posjeduje cijeli svijet (dunjaluk) u jednoj ruci a zatim kaže El-Hamduillah, to mu je bolje od svega.  Imam Kurtubi

Da bi neko ostvario potpunu zahvalu mora posjedovati tri uslova; a to su ILM znanje, HAL stanje i AMEL djelo.

ILM znanje i spoznaja da su blagodati od Allaha dž,š, Kaže uzvišeni u suri Nahl 53: Od Allaha je svaka blagodat koju uživate.

Iz ILMA proizilazi i rađa se HAL i stanje s kojim se izražava zadovoljstvo u srcu sa tom blagodati i nimetom s kojom je obdaren insan. Kaže uzvišeni u suri Jnus 58: Reci: Neka se zato Allahovoj blagodati i milosti raduju, to je bolje od onoga što gomilaju.

Iz HALA, stanja se stvara i proizilazi AMEL odnosno djelo, iskorištavanjem nimeta i blagodati u ono s čim će biti zadovoljan Gospodar Allah dž,š. Kaže uzvišeni u suri Seba' 13: A malo je zahvalnih među robovima Mojim.

Molim Allah dž,š da nas učini zahvalnim, i da nam podari bereketu u onome što nam je već dato, amin.

Sep 5, 2015

Nagrada pedest ljudi od vas!

Nagrada pedest ljudi od vas!

Prenose Ebu Davud i Tirmizi od Ebu Sa’lebe el-Hušenija slijedeće: “Pitao sam Poslanika, s.a.v.s., o ovom ajetu: ‘O vjernici, brinite se o sebi; ako ste na Pravom putu, neće vam nauditi onaj koje zalutao! Al-Maide 105, pa je odgovorio: ‘Vi naređujte jedni drugima dobro, a odvraćajte od zla. Kada vidite kako ljudi slijede škrtost, prohtjeve i daju prednost dunjaluku, kada vidite samodopadljivost ličnog mišljenja i stvari koje ne možete promijeniti, tada se posvetite sebi i udaljite se od masa, jer će doći teški i naporni dani u kojima će pridržavanje vjerskih propisa biti kao držanje žeravice u šaci. Tad će vjernik koji se pridržava propisa imati nagradu pedeset ljudi koji rade isto kao i on.’

Upitali su: ‘Božiji Poslaniče, imaće nagradu pedeset ljudi tog vremena?’ ‘Ne, nego nagradu pedeset ljudi od vas’- odgovori Poslanik. (Prenosi ga Ebu Davud, Tirmizi i Ibn Madže. Tirmizi za ovaj hadis kaže daje hasen-garib)

Oni ovu nagradu zaslužuju baš zato što su strani među ljudima i što se pridržavaju poslaničke prakse u vrijeme tmina mišljenja i prohtjeva ljudi.

Molim Allaha uzvišenog da nas nagradi ovom nagradom, da nam pomogne da izdržimo i predeveramo ova iskušenja, Amin.

Sep 4, 2015

Čudan zeman će nastati!!! (1 dio)

Čudan zeman će nastati!!!

1 dio

1- Od Huzejfe b. el-Jemana, r.a., se prenosi da je Poslanik s.a.w.s., rekao: “Islam će se gubiti i nestajati kao što blijedi platno, tako da doći će vrijeme kada se neće znati niti za namaz, niti za post, niti za obrede, niti za zekat; Allahova Knjiga će u jednoj noći iščeznuti tako da jednog ajeta neće ostati na zemlji. Razne skupine ljudi će ostati, neki oronuli starac ili starica, koji će govoriti: „Zatekli smo naše stare kako izgovaraju: La Ilahe Illallah – pa ih i mi izgovarasmo“!?

Sileh b. Zufer rhm., prigovori Huzejfi b. el-Jemanu r.a.: “Šta će im koristiti takvo: La Ilahe Illallah” – kada ne znaju niti za namaz, niti za post, niti za hadždž, niti za zekat? Huzejfe r.a., se okrenu od njega, ne htijevši mu odgovoriti na pitanje. Sileh rhm., ponovi svoje pitanje, a Huzejfe r.a., mu opet ne htjede odgovoriti. Sileh rhm., po treći put postavi pitanje Huzejfi r.a., na šta mu on odgovori riječima: O, Sileh, spasiće ih džehennemske vatre, spasiće ih džehennemske vatre, spasiće ih džehennemske vatre!!!” (Hadis bilježi Ibnu Madždže, u Sunenu, br. 4049, kao i imam Hakim, u el-Mustedreku, 4/473., dok ga šejh Albani, rhm., u djelu “Silsiletul-Sahiha”, br.87., ocjenjuje sahihom.)


Allahu Ekber! I ovakvo vrijeme će doći ako već nije! Zaista se namaz zapostavlja, post se slabo posti a hadž je daleko da se obavi, za zekata para nema! Čudan li je to zeman koji će nas snaći. Ali ako ostane i šehadet on će nam ipak od koristi biti jer će ljude od Džehennema spasiti.


Molim Allaha dž,š, da nas spasi vatre, da nas uputi ka pravom putu, Amin ja Rabbeel Alemin.

Ko su stranci, garibi? / Who are al-Ghuraba, the Strangers?



Ko su stranci, garibi?

Allahovo ime (Allah's name)Imam Muslim bilježi u svome ''Sahihu'' od Ebu Hurejre r,a, od Allahovog Poslanika a,s da je rekao: ''Doista je islam počeo kao stranac i vratiće se kao stranac onako kako je i počeo, pa blago li se strancima''. Sehl b. S'ad Es-Sa'idi r,a, prenosi od Poslanika a,s, da je rekao: ''Doista je islam počeo kao stranac i vratit će se kako je i počeo, pa blago li se strancima.'' Pa je rečeno: ''Ko su stranci o Allahov Poslaniče?'' Odgovorio je: ''Oni koji ostanu čestiti (dobri, pobožni) kada se ljudi iskvare.''

Isto tako ovaj hadis se prenosi sa sljeđećim dodatkom: Rečeno je: ''Ko su stranci o Allahov Poslaniče? Pa je odgovorio: ''Tuđinci iz (drugih) plemena!'' Kao što bilježi Abdullah ibn El- Mubarek u svojoj knjizi ''Ez-Zuhd'' od Abdullah b. Amra El-A'sa, gdje  kaže da je rekao Allahov Poslanik a,s: ''Blago li se strancima!'', rečeno je: ''Ko su stranci o Allahov Poslaniče? Odgovorio je: ''Dobri ljudi, a malobrojni, (tamo ili u vremenu) gdje je mnogo zla, gdje je veći broj onih koji im se suprostavljaju od onih koji ih slušaju (koji im se pokoravaju).

Hadis je prije svega, prema hadiskim stručnjacima, bez ikakve sumnje vjerodostojan. Prenosi se od nekoliko ashaba r.a. Prenose ga imam Muslim i Ibn Madže od Ebu Hurejre, Tirmizi i Ibn Madže od Ibn Mes’uda, Ibn Madže od Enesa, Taberani od Selmana, Sehla b. Sa’da i Ibn Abbasa r.a., kao što to stoji u djelu “El-Džami’u es-Sagir”.

Naš krajnji cilj je zadovoljstvo Allaha dž,š, te ulazak u Džennet koji se može ostvariti jedino onda kad zabranimo loše i da budemo jaki i izdržljivi na pravom putu u vremenu kada je većina ljudi korumpirana. Imam Ahmed kaže u vezi ovog hadisa; Stranci su oni či se iman (vjerovanje) povećava dok se kod drugih iman smanjuje. U istom hadisu kog prenosi ibn Mes'ud r,a, upitan je poslanik a,s, ko su stranci? A on a,s, je odgovorio; Tuđinci drugih plemena, Nuza' minel Kabail. Ili oni koji se izdvoje i odvoje od svog narod.

Nuza'a ''oni koji se izoliraju'' ima dva značenja; Prvo; oni koji se potpuno odvoje od svog vlastitog plemena ili naroda čak i porodice, običaja i tradicije. I drugo; oni koji ostave svoju domovinu ili mjesto gdje su se rodili kako bi prakticirali islam u svim segmentima života.

Poslanik a,s, je pohvalio takve strance, jer su oni ti koji ostavljaju sve vrste formi korupcije, nacionalizma, marksizma, običaja i tradicija, sve radi Allaha dž,š, i nikog se ne boje niti tugu osjećaju kad ih drugi grde. Tu su oni koji će biti manjina a izgledat će kao stranci jer će iskazivati ljubav prema Allahu dž,š, prema poslaniku a,s. To su ljudi koji se odreknu od svojih vlastitih plemena, od života, od kulture, od karijere od običaja. Vidiš ih da putuju po Allahovoj Zemlji, čineći hidžru iz jednog ka drugom mjestu.

U drugom rivajetu od Abdullaha ibn Amra ib Asa r,a, koji kaže; kad smo bili sa poslanikom a,s, pa kad je rekao: Bago li se tuđincima (strancima) pitali smo a ko su oni o Allahov poslaniče? Rekao je: To su dobri ljudi kojih je manjina kad ih porediš sa drugima. Poslanik a,s, je takođe rekao: Budi na dunjaluku kao stranac ili kao putnik prolaznik. Ko god živi na ovom svijetu kao putnik prolaznik bit će garib ili stranac. Jer stranci koji se spominju u ovom hadisima imaju zajedničko vjerovanje i karakteristike; stalno ispunjavaju ono što im Allah dž,š, i poslanik a,s naređuju a ostavljaju i izbjegavaju ono što im je zabranjeno.

Imam Taberani takođe bilježi hadis od Abdullah b. Mes'ud r.a., prenosi da je Allahov Poslanik s.a.w.s., rekao: Doći će vrijeme trpljenja i sabra, kada će onaj ko se bude držao vjere imati nagradu 50 šehida. Omer r.a., reče: Od njih ili od nas? Reče: Od vas! Ashabi r,a, nisu se susretali sa iskušenjima sa kojima se mi danas susrećemo. Takođe oni nisu imali učenjaka, oni su direktno pitali poslanika a,s. Definitivno je teže slijediti poslanika a,s, kad ga ne vidiš nego da ga gledaš i budeš u njegovom mubarek prisustvu, zato mi možemo zadobiti višu nagradu prolazeći kroz sve ovo, a ne vidimo poslanika, niti sa nama sjedi itd.

Pa ko su onda stranci? Stranci su oni koji sebe podčine samo i jedino Allahu, koji slijede islam u svim aspektima svog svakodnevnog života. Čine ibadet, poslušni su i ne slijede ništa i nikog sem Allaha uzvišenog, ne čineći pri ibadetu širk niti pripisuju druga Allahu dž,š.

Njihov uzor u svemu je poslanik a,s, Muhammed ibn Abdullah, zatim njegovi ashabi r,a. Jednoća i ujedinjenost je njihov atribut jer oni obavljaju rituale i sve obaveze samo Allahu, kaže Allah dž,š, u suri Enam 162: Reci: "Klanjanje moje, i obredi moji, i život moj, i smrt moja doista su posvećeni Allahu, Gospodaru svjetova. 

Kaže uzvišeni u suri Enam 116: Ako bi se ti pokoravao većini onih koji žive na Zemlji, oni bi te od Allahova puta odvratili; oni se samo za pretpostavkama povode i oni samo neistinu govore. Da bi bio dio ovih stranaca, male skupine, moramo stalno odbijati sve ono što je protiv islama, kao što su ljusdki običaji, tj; običaji koji se kose sa islamom. Kao što je valentinovo (dan zaljubljenih) obilježavanje nove godine, kićenje jelke, djeda mraz, dan majki, dan očeva itd, dakle stvari koje se kose sa našom vjerom. Kaže uzvišeni u suri Ankebut 69: One koji se budu zbog Nas borili Mi ćemo, sigurno, putevima koji Nama vode uputiti; a Allah je, zaista, na strani onih koji dobra djela čine! 

Khutbah: Being Firm in Obeying Allah

via IFTTT